Sunday, April 26, 2009

Selamat Malam Ku....

yeah...yeah...merdeka...merdeka...
setelah pening kepala seminggu ni, akhirnya malam ni aku tambah pening..bukan nye tambah ok.. sebabnye exam master dah lepas tapi kerja aku menimbun kat sekolah. report sbt tak buat lagi.. lesson plan hutang sampai dua hari. pastu minit mesyuarat ldp, carta ajk ngan rancangan pelan operasi tahun ni tak buat lagi,.... tu belum kira aku tak semak lagi paper penulisan tahun 6, paper bm tahun 3...nak buat report ujian bulanan tahun 6... perghhhh! alangkah bestnye kalau time ni aku ada pelihara jin sekorakulah jin tu yang tahu guna laptop..bole aku suruh buat separuh kerja aku.. tapi malangnya aku takda jin...malah . sapa suruh tangguh kerja..padan muka aku sebab kena buat semua tu...dan padan muka korang sebab kena baca bebelan aku ni... takpe.. aku buat separuh kerja tu karang...mulakan dengan tido!!!!! hehehehehe!

hasta prontolah.......

No comments: